Пропустить


Кто то может объяснит ценообразование на топливо??

Рынок автомобилей в Кривом Роге.

Кто то может объяснит ценообразование на топливо??

Сообщение Admin » Пн фев 01, 2010 4:10 pm

Что за хаос в стране ?? цены скачут на всё и это безнаказанно !!!

Уже просто пик терпения цены на бензин, дороже чем в США, а качество :x ?? …
Маркетинг це - компас підприємництва ...
Аватар пользователя
Admin
Site Admin
 
Сообщений: 87
Зарегистрирован: Чт апр 09, 2009 10:32 am
Откуда: Ukraine


Re: Кто то может объяснит ценообразование на топливо??

Сообщение Родион » Пн фев 01, 2010 4:13 pm

Безумовно, на це самим серйозним чином вплинула ситуація на світовому нафтовому ринку. Падіння вартості бареля нафти відбувається на тлі очікування збільшення запасів нафтопродуктів у США і переговорів навколо іранської атомної програми. Джордж Буш нещодавно повідомив, що введення санкцій відносно Ірану він вважав за краще б дипломатичне вирішення проблеми. До слова: в липні "військова премія" в цінах на нафту, пов'язана з конфліктом у Лівані і напруженістю навколо Ірану, склала близько $ 12-15. Зараз вона набагато менше, всього $ 2-4, але як і раніше, існує.

Остання хвиля подорожчання нафти виникла в розпал двох конфліктів на Близькому Сході. По-перше, йшли військові дії між Ізраїлем і ліванським "Хезболлою", які могли захопити Сирію та Іран. Хоча ні Ліван, ні Ізраїль безпосередньо не залучені ні в видобуток, ні в транспортування близькосхідної нафти, протистояння вело до формування "військової премії". По-друге, на найвищій точці напруженості знаходився дипломатичний конфлікт між Вашингтоном і Тегераном з питання розвитку іранської ядерної програми. Сполучені Штати активно намагалися провести через Раду Безпеки ООН резолюцію, яка б ввела торговельні санкції відносно Ірану. Якщо б це сталося, зі світового ринку могло зникнути до 2 млн. барелів іранської нафти на добу. А оскільки ніхто, навіть має в своєму розпорядженні помітними незадіяними потужностями нафтовидобутку Саудівська Аравія, не в змозі швидко компенсувати їх зникнення, то санкції проти Тегерана призвели б до формування помітного дефіциту.

Окрім політичної ситуації на Близькому Сході, на нафтові ціни серйозно вплинули новини зі Сполучених Штатів. Наступного року економіка США буде рости набагато повільніше, ніж в останні кілька років. Якщо ФРС не вдасться впоратися з інфляцією, то вона буде підвищувати процентні ставки, скажімо, до 6%. Тоді не виключений варіант і з короткостроковою рецесією, що буде відчуватися по всьому світу, особливо в тих країнах, які направляють помітну частину свого експорту на американський ринок.

Уповільнення темпів зростання в США - не найприємніша новина для нафтоекспортерів. Штати - найбільший імпортер нафти і промислових товарів з Китаю і Японії - імпортерів нафти номер два і номер три відповідно. Якщо американці починають скорочувати споживання не тільки бензину та американських товарів і послуг, але і товарів з Китаю, то глобальний попит на нафту може зупинити своє зростання, а то і впасти. Крім цього, все частіше лунають голоси на користь загальної світової економічної рецесії.

Ще один украй важливий момент. Складно оцінити, якою є спекулятивна складова вартості нафти. Але те, що вона помітно присутня, - не викликає жодного сумніву. Тепер уявімо собі ситуацію, за якої у деяких хедж-фондів елементарно "не витримають нерви". Може бути, навіть зараз у них уже розташовані так звані "стоп-лоси", відповідно до яких вони наказують своїм брокерам продавати нафту після подолання позначки, скажімо, в $ 55 за барель. Адже ситуація цілком ймовірна! А якщо обраний рівень не в $ 55, а в $ 60? Важко уявити, що тоді почнеться. Особливо для експортерів нафти.

Але не будемо уявляти собі подібну ситуацію, хоча вона цілком може стати реальністю. Тим більше що життя вже неодноразово давала нам можливість переконатися в тому, що бути впевненим у спокої на Близькому Сході - все одно що грубо обманювати самого себе. Схід - справа тонка. На нього, можливо, і сподіваються експортери нафти ...

Внутрішній вплив

Проте що ж потрібно зробити для того, щоб ціни в Україні не залежали від світової кон'юнктури? Найбільш відповідальним чином відповім - нічого! Чи не залежати від світових цін ми не зможемо ніколи. Тому пропоную розглянути можливість внутрішнього впливу на ціни нафтопродуктів, адже воно все одно незрівнянно з силою впливу кон'юнктури світового ринку.

Здавалося б, усе просто: в цивілізованому світі, щоб зменшити ціни на товари, знижують податки на них. У першу чергу мова йде про обнулення акцизу і ПДВ. Так, на немонополізованому ринку такий крок автоматично викличе скорочення цін як раз на величину ПДВ та акцизу. Проте в нашій країні ринок бензину носить чітко виражений монопольний характер. Тому без спеціальних заходів таке зниження цін буде істотно меншим або його взагалі не буде, що найімовірніше. У те, що ці заходи можуть бути зроблені, чомусь не віриться. Чи були у нас в Україні випадки руйнування монопольного становища на ринку нафтопродуктів? Доведених до повного логічного завершення - не було. І зрозуміти, чому - не важко. Бюджет треба "зводити", пенсії і зарплати платити, а тут "веселеньке" пропозицію - скасувати акциз і ПДВ на одному з найбільш ємних з точки зору грошей ринку.

Проблема демонополізації ринку нафтопродуктів - це один з реальних шляхів позитивного для споживачів можливого впливу на цінову ситуацію на ньому.

Ще один важливий момент. Проблема неефективності вітчизняної нафтопереробки відома навіть школярам. Згадувати показник глибини переробки нафти на більшості українських НПЗ навіть якось незручно. У зв'язку з цим господарі нафтопереробних заводів періодично говорять про обнулення імпортних мит на ввезення технологічного обладнання. Цей захід в уряді активно проштовхується нафтовиками. Прекрасна думка - за наш з вами рахунок сприяти модернізації вітчизняних НПЗ! Приватних НПЗ, прошу помітити! Бо недоотримані до бюджету кошти десь треба буде знайти. Отримано один - той же державний бюджет, тобто доведеться посилити податковий тиск на якісь інші галузі економіки. Цікаво, чи є добровольці? Так що нехай шановні власники нафтопереробних заводів як-небудь самі вирішують свої проблеми. До речі, тут є ризик, що нафтовики під шумок просто намагаються послабити податковий тиск на їх поточну діяльність в частині амортизації.

А ось зайнятися з'ясуванням реальної економіки торгівлі нафтопродуктами в Україні було б дуже корисно. Чомусь є підозра, що рентабельність цієї діяльності аж ніяк не така мала, як нам постійно твердять нафтовики і нафтотрейдери. Причому найбільша рентабельність формується саме в роздрібній мережі. Звичайно, будучи прихильником ліберальної ринкової економіки, важко говорити про такі речі, але варто подумати про обмеження торговельної надбавки. Якщо вже вартість бензину і дизельного палива в структурі собівартості будь-що продається в Україні продукції велика, то цей варіант треба розглянути серйозно.

Повторюватися на тему створення реально діючої і реально підконтрольної державі вертикально-інтегрованої нафтової компанії не стану - доцільність цього не тільки не зникла, а навіть зросла. Однак ця тема викликає лише досаду і сумну усмішку у фахівців: вони вже не вірять у реалізацію такого сценарію. Виходить, що реальних шляхів зниження вартості нафтопродуктів в нашій країні не так вже й багато. Для їх реалізації, як це не банально звучить, в першу чергу потрібна політична воля. Бажано без складової революційної доцільності.

Таким чином, нам залишається сподіватися на довгостроковість тенденції зниження ціни нафти на світовому ринку. А також готуватися до того, що рано чи пізно літр бензину в Україні буде коштувати стільки ж, скільки в цивілізованій Європі. Така плата за економічну інтеграцію.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Аватар пользователя
Родион
 
Сообщений: 30
Зарегистрирован: Сб сен 26, 2009 12:47 pm


Re: Кто то может объяснит ценообразование на топливо??

Сообщение iramarketolog » Вт фев 02, 2010 6:44 pm

да что там топливо, вон сахар через неделю по 15 грн. будет!
Не учи меня жить, лучше помоги материально: E688355556860 Z207706885058 U247726328611 R369396001109 B210209068717
Аватар пользователя
iramarketolog
 
Сообщений: 161
Зарегистрирован: Пт сен 25, 2009 4:34 pm
Откуда: Кривой Рог


Re: Кто то может объяснит ценообразование на топливо??

Сообщение SaN » Вт мар 23, 2010 10:11 pm

За минувшие выходные бензин на крупнейших украинских АЗС подорожал на рекордные 30-40 коп. Вчера стоимость самого популярного – Аи-95 – достигала 8,37 грн/л, а дизельного топлива – 7,37 грн/л, сообщает КоммерсантЪ-Украина.
Нефтетрейдеры объясняют скачок цен подорожанием нефти и нефтепродуктов на мировых рынках, хотя, когда сырье дешевело, АЗС не спешили приводить свои цены в соответствие с мировой конъюнктурой. Накануне посевной кампании правительству крайне невыгодно повышение стоимости бензина, поэтому вряд ли подорожание топлива останется незамеченным для Антимонопольного комитета и Минтопэнерго, предупреждают эксперты.

По материалам: КоммерсантЪ-Украина http://korrespondent.net/business/economics/1059463
Изображение
Аватар пользователя
SaN
 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: Ср май 13, 2009 11:05 am
Откуда: Кривой Рог


Re: Кто то может объяснит ценообразование на топливо??

Сообщение vooovka » Пн апр 26, 2010 7:16 pm

ценообразование? хе, это объяснить невозможно человеку не крутящемуся в тех кругах..
вывод, ставим ГБО или переходим на дизель :) для особо извращенных - газо-дизель
Аватар пользователя
vooovka
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: Сб май 09, 2009 11:18 am


Вернуться в Список форумов

Вернуться в Автомобили

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1